Sunday, November 9, 2008

Happy 29th to me

8 November 2008, genaplah umur aku 29 tahun. terlebih dahulu aku turu nak mengucapkan selamat ulang tahu kepada saudara kembar ku yang turut meraikan hari ulangtahunnyer harini iaitu Zurimi (zul). huh! begitu cepat masa berlalu... well ape yang aku ada sekarang dah cukup membahagiakan aku. mendapat dua orang anak yang comel2 n husband yangcute dan memahami. Cuma pada tahun nie aku celebrate birthday aku di Doha bersama suami n anak2. kami celebrate kat Chille's... hahaha... dorang buat surprise mendendangkan lagu happy birthday version latin kat aku.... pergh!... malunyer semua orang tengok aku..... eeee ape dah oly nie buat surprise macam nie.... bagilah aku jam RADO hihihi baru betul2 memeranjatkan aku ..... whatever i'm happy....

No comments: